دکتر ربانی

۰
مشاور کسب و کار

بیزنس کوچ و مشاور کسب و کار

شاخص های کلیدی فروش

چگونه به صورت حرفه ای مدیریت کنیم ؟
.
.
مدیر باید بتونه کارها رو به صورت صحیح و بهینه انجام بده .
.
.
یکی از وظایف ما در حوزه ی مدیریت برای انجام صحیح امور ، کنترل و ارزیابی به موقع هست.
.
.
حال این سوال پیش میاد که چگونه ما رشد مثبت و یا منفی رو ارزیابی می کنیم ؟
.
.
شما بیشتر بر اساس شواهد و مستندات به بررسی میپردازید یا صرفا بر اساس گزارشات شفاهی و حس خودتون این کار مهم رو انجام می دید ؟
.
.

تجربه ای که من دارم اینه که فرهنگ شفاهی و قضاوت بدون داشتن شواهد و مستندات بسیار برای کسب و کار میتونه مخرب باشه .
.
:
تبیین شاخص های کلیدی عملکرد ، برای مدیری که می‌خواد به صورت کارآمد مدیریت بکنه ، یک امر ضروریه .
تاکید می کنم ؛ 
ضروری 
ضروری 
.
.
در این پست در رابطه با حوزه ی فروش سه شاخص رو معرفی کردم .
شما برای حوزه های مختلف کاریتون چه شاخص هایی رو تعریف کردید ؟
این شاخص ها رو در چه بازه ی زمانی ارزیابی می کنید ؟
بعد از ارزیابی چه اقدامات اصلاحی انجام میدید؟
آیا اثر بخشی اقدامات تون رو پیگیری می کنید ؟

مدیریت صحیح و کارآمد و علمی رو باید جدی گرفت .


در  پناه حق 
دوستدار شما 
محسن ربانی

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

تمام دوره های سایت به مدت محدود
​​​​​​​برای شما رایگان شد

دریافت دوره
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش