مشتریان شما چقدر برای شما تبلیغ می کنند؟
مشتریان شما چه میزان به شما وفادارند و شما رو به دیگران توصیه می کنند ؟
جواب این سوال رو میتونیم با اندازه گیری یک شاخص ساده پاسخ بدیم .
nps که شاخص خالص ترویج کنندگان نام داره ، یکی از شاخص های کلیدی عملکرد هست که ضمن سادگی به شما اطلاعات خوبی در مورد روند و رشد کسب و کارتون میده.
دوستان من !
حداقل یک بار هم که شده در هر سال این شاخص رو ارزیابی کنید .
بررسی نتایج اون به شما برای اخذ تصمیمات کلیدی بهتر در جهت رشد کارتون ، کمک زیادی می کنه .
راستی شما به ما در این پیج از یک تا ده چه نمره ای می دید؟