دکتر ربانی

۰
مشاور کسب و کار

بیزنس کوچ و مشاور کسب و کار

شاخص خالص توصیه

مشتریان شما چقدر برای شما تبلیغ می کنند؟


مشتریان شما چه میزان به شما وفادارند و شما رو به دیگران توصیه می کنند ؟


جواب این سوال رو میتونیم با اندازه گیری یک شاخص ساده پاسخ بدیم .
nps که شاخص خالص ترویج کنندگان نام داره ، یکی از شاخص های کلیدی عملکرد هست که ضمن سادگی به شما اطلاعات خوبی در مورد روند و رشد کسب و کارتون میده.
دوستان من !
حداقل یک بار هم که شده در هر سال این شاخص رو ارزیابی کنید .
بررسی نتایج اون به شما برای اخذ تصمیمات کلیدی بهتر در جهت رشد کارتون ، کمک زیادی می کنه .


راستی شما به ما در این پیج از یک تا ده چه نمره ای می دید؟


 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

تمام دوره های سایت به مدت محدود
​​​​​​​برای شما رایگان شد

دریافت دوره
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش