دکتر ربانی

۰
مشاور کسب و کار

بیزنس کوچ و مشاور کسب و کار

شراکت با مشتری

مشتری خوب سرمایه ی ماست .

مشتری خوب رو باید تشخیص داد ،
و برای حفظ و نگهداشت اون برنامه  داشت .
در پست قبلی اشاره کردم که خیلی مواقع توجه بیش از اندازه به مشتری نما ها و مشتریان بی کیفیت سبب میشه که ما از توجه به مشتریان اصلی و خوبمون غافل بشیم و این سرمایه ی اصلی کسب و کلرمون رو از دست بدیم .

شما چه ویژگی هایی برای یک مشتری خوب قائل هستید ؟

در چه بازه های زمانی مشتریانتون رو پایش می کنید؟
و برنامه های شما برای حفظ و ماندگاری مشتری خوب چیه ؟ 
 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش